SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM
MAGYAR NYELVÉSZETI TANSZÉK
SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM
MAGYAR NYELVÉSZETI TANSZÉK
Zs. Sejtes Györgyi
Konferencia- és egyéb előadások
1989: Aphasic grammar. MTA Nyelvtudományi Intézet. Budapest
1995: Az NyKIT program az általános iskolában. Magyartanárok Nyári Akadémiája. Szeged
1996: Az NyKIT program sajátosságai. Magyartanárok Nyári Akadémiája. Szeged
1997: A helyi tantervek kidolgozásának módszerei. Ped. Int. Szeged.
1997: Az NyKIT program és a nat. Magyartanárok Nyári Akadémiája. Szeged.
1998: Az NyKIT program a gyakorlatban. Magyartanárok Országos Konferenciája. Eger.
1999: A kommunikáció tanítása a magyarórán. Kecskeméti Drámapedagógiai Műhely.
2003: Egy nemcsak fonológiai adatbázis specifikációja. MANYE – Győr.
2003: A számítógéppel segített olvasástanítás és beszédterápia adatbázisainak empirikus háttere. A tanítás minősége és a megújuló módszertani kultúra konferencia. Szeged.
2003: Alternatív attitűd, alternatív program. Hagyományok és újítások a pedagógiában. Szeged.
2003: Új lehetőségek a magyartanításban: a számítógép használata a tanítás-tanulás folyamatában. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanárok I. Országos Módszertani Konferenciája. Szeged.
2003: Hangátmenetek a beszédfelismerésben. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia. Szeged.
2004: Az anyanyelvtanítás módszertana (30 órás kurzus vezetése). Szabadka.
2004: „Beszédmester”. MANYE – Nyíregyháza.
2004: Innováció az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában: a „Beszédmester”. Multimédia az oktatásban konferencia. Szeged, SZTE ÁOK Orvosi Informatikai Intézet.
2004: Nyári Akadémia, Szabadka. Kulcskompetenciák a magyartanításban.
Nyelvészet és kommunikáció.
Drámajátékok a nyelvtanórán
A számítógép használata a nyelvtanórán.
2004: Mesék, mondák mítoszok és a számítógép. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanítók I. Országos Módszertani Konferenciája. Baja.
2004: Nyerni vagy nem nyerni? Írni vagy nem írni? Pályázatírás dióhéjban. Gyakorlóiskolák Iskolaszövetsége. Igazgatói Tanácskozás
2004: Számítógéppel segített olvasásfejlesztés: „Beszédmester”. Csongrád Megyei Pedagógiai Intézet „Rendezvényház”
2004: Irodalom és informatika? Irodalom és informatika! Csongrád Megyei Pedagógiai Intézet „Rendezvényház”
2005: Orvosi „íródeák”. Latin szavak és szószerkezetek egy diktáló programban. MANYE XV. Miskolc
2005: Barát vagy ellenség? Számítógéppel segített oktatás. MANYE XV. Miskolc
2005: Barát vagy ellenség? Számítógéppel segített olvasásfejlesztés. Multimédia az oktatásban 11. országos konferencia. Budapest.
2005: Nyári Akadémia, Szabadka. A felzárkóztatástól a tehetségondozásig.
A kommunikáció elmélete és gyakorlata az anyanyelvtanításban. Szövegértés 1-2.
Az irodalomtanítás trükkjei (a XX. század irodalmához)
2005: Gépi tanulás és alkalmazása az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában. II. Kiejtési Konferencia. Eger
2005: Szövegértés műhelygyakorlat (felső tagozat). Őszi szakmai nap. Budapest. ELTE.
2005: „Speechmaster” in action. Communication in a Shared World. 5 th Eastern and Central European Regional Augmentative and Alternative Communication Conference. Budapest
2006: Tudástranszfer az anyanyelvtanításban (Lehetséges alternatíva a szemléletváltásra). Baja
2006: Anyanyelvtanítás szemléletváltással. Zalaegerszeg. Zala Megyei Művelődési és Pedagógiai Intézet.
2006: A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása – szövegértés – szövegalkotás programcsomag az 5-8. évfolyamon (30 óra SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht.)
2006: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szövegértés tanításának trükkjei. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanárok III. Országos Módszertani Konferenciája, Budapest
2006: Anyanyelv és informatika? A számítógép használata a nyelvtanórán. Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanárok III. Országos Módszertani Konferenciája, Budapest
2006: A kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a szövegértés-szövegalkotás tanításában. Mestersége: tanító Tanítók IV. Országos Szakmai Tanácskozása, Szeged
2006: Beszédmester I-II. „ Kommunikációkutatás 2006, Szeged
2007: „Beszédmester”- számítógéppel segített olvasásfejlesztés és beszédjavítás-terápia, III. Gyermeknevelési konferecia – Globalizált szélsőségek, Siklós
2007: Mit? Kinek? Hogyan? A kompetenciaalapú oktatás a gyakorlatban SZTE JGYPK Tudományos és művészeti műhelyei, Szeged
2007: Innováció az olvasásfejlesztésben (számítógéppel segített szövegértés-fejlesztés), MANYE XVII. Siófok
2007: Nyári Akadémia, Szabadka. Az „álombeosztott” kompetenciái.
A szövegértés tanításának trükkjei.
2007: Fókuszban a szövegértés; nyelvi nevelés az általános iskolában. Nevelési Konferencia, Makó
2007: Sztenderdek nemcsak magyar szakos tanárjelölteknek III. Szakmódszertani Tanácskozás MTA Szakmódszertani Albizottsága, Budapest
2007: „Kompetenciadivat” magyar szakos tanárjelölteknek, avagy lehetséges sztenderdek a szövegértés, szövegalkotás tanításához, Mit? Kinek? Hogyan? Vezetőtanítók és -tanárok IV. Országos Módszertani Konferenciája, Szekszárd
2007: Az anyanyelvi nevelés lehetőségei a közoktatásban. Kerekasztal a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából, MTA Nyelvtudományi Intézet, Budapest
2007: „Kompetenciadivat” vagy társadalmi elvárás? HEFOP 3.1.3. Szegedi Kistérség Többcélú társulása, Szeged, Biológiakutató Központ
2007: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szövegértés tanításának trükkjei, HEFOP 3.1.3. Szegedi Kistérség Többcélú társulása, Szeged, Biológiakutató Központ
2007: Kompetens szövegértés – Szövegértés kooperatív technikákkal. VIII. Makói Pedagógiai Konferencia
2007: „Az anyanyelvi nevelés lehetőségei a közoktatásban” MTA, Nyelvtudományi Intézet, Budapest
2008: „Kompetenciadivat” avagy jó gyakorlat a HEFOP 3.1.3-as pályázat kapcsán, Szeged
2008: A szövegértés elmélete és gyakorlata, Közoktatási Konferencia, Szabadka.
2008: Szövegértési technikák tanítása „Nyitnikék” Hogyan tovább kompetenciaalapú oktatás? Mórahalom
2008: Kompetenciaalapon az olvasástechnikától a szövegértésig. Tudástranszfer az anyanyelvtanításban. MTA, Nyelvtudományi Munkabizottság, ELTE, Budapest
2008: Kompetenciadivat vagy élethosszig tartó tanulás Az élethosszig tartó tanulás tendenciái a Dél-alföldi Régióban konferencia, Békéscsaba
2008: „Kompetenciadivat” vagy egy lehetséges alternatíva a szemléletváltásra, Fizikatanári Ankét, Gyula
2008: Szövegelünk? Szövegeljünk!” A szövegértés és a szövegalkotás tanítása grammatikai megközelítésben
A motiváció ereje konferencia – Motiváció a hatékony tanulásért és tanításért, Budapesti Európai Ifjúsági Központ
2009: TÁMOP 3.1.4. Projektindító, Pomáz
2009: Beszédmester- bezédjavítás-terápiai és olvasásfejlesztő rendszer, „Tanulva tanítunk – az oktatás fejlesztéséért” XI. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia, Hajdúszoboszló
2009: „Bátorság a tehetséghez” a szövegértés, szövegalkotás tanításában. Egyenlő esélyek?!?! Tehetség … (pontok)! Gyakorlóiskolák V. Országos Módszertani Konferenciája, Pécs.
2009: Innováció az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában: a „Beszédmester” Anyanyelv-pedagógiai konferencia, Budapest
2010: A szövegértés, szövegalkotás tanítása tanórai keretben tanórán kívül A „Jugy(ú)jság” projekt
„Ami kiállta az idő próbáját” Gyakorlóiskolák VI. Országos Módszertani Konferenciája, Debrecen
2010: Kompetencia alapú oktatás, mentorképzés, osztályfőnöki munka, humán erdei iskola, IKT, Öko-program Gyakorlóiskolák VI. Országos Módszertani Konferenciája, Debrecen
2010: Együtt könnyebb! Szülők, nevelők a gyermekekért Mire jó az iskola? Tempus Közalapítvány Szeged
2010: „Digitális tananyagok és használatuk a szövegértés kompetenciaterületen című műhelyfoglalkozás megtartása Homokháti Iskolaszövetség, Mórahalom
2010: Jó gyakorlatok a Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolában – különös tekintettel a szövegértés-szövegalkotás tanítására, Szeged
2011: Ami az anyanyelvkönyvekből kimaradt… II. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia, ELTE- BTK, Budapest
2012: Mit? Kinek? Hogyan? Miért? a szövegről, Vezetőtanítók- és tanárok VII. Országos Módszertani Konferenciája, Győr, 2012. október 12-13.
2013: Mit? Hogyan? – A szövegértés tanításáról magyar szakos tanárjelölteknek, Vzdelávanie, výskum a metodológia (Oktatás, kutatás és módszertan), International Research Institute, Komarno.2013. január 7-8.
2013: A szövegtantól a hangtanig, Találkozások az anyanyelvi nevelésben konferencia, Pécs, 2013. április 22.
2013: A szövegértés, szövegalkotás tanításának egy konceptuális lehetősége a plusz 10 %-ban, Kihívások a társadalomban, válaszok az iskolákban Vezetőtanítók és –tanárok VIII. országos módszertani nkonferenciája
2013: Szövegértés: „Top-down!”- a fejlesztés lehetséges tartalmi és fogalmi kerete, III. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia, ELTE- BTK, Budapest
2014: Zs. Sejtes Györgyi: A szövegértési képesség fejlesztése az alkalmazás aspektusában
(funkcionális modellben, mintafeladatokkal), Vzdelávanie, výskum a metodológia (Oktatás, kutatás és módszertan), International Research Institute, Érsekújvár
2014: A modern kommunikációelméleti modellek elemei az anyanyelvi kompetencia- fejlesztés gyakorlatában,
Tartalom és forma Weöres Sándor költészetében
Mi a csokoládé? Az ördög csábítása vagy művészet?
XVIII. Szabadkai Nyári Akadémia, augusztus 12.
2014: A funkcionális szemléletű anyanyelvtanítás gyakorlata, Szlovéniai pedagógusok továbbképzése Szegeden, augusztus 25.
2015: Szövegelünk? Szövegeljünk!A szöveg fogalma a pedagógiai alkalmazás tükrében, International Research Institute, január 12-14.
2015: Pedagógusok minősítése és értékelése, Szentes, február 04.
2015: A szövegértési képesség fejlesztéséről nem csak magyar szakos tanárjelölteknek , Nyelvek-célok-stratégiák: fókuszban az osztatlan tanárképzés, SZTE, febr. 20.
2015: A szövegértési stratégia elemei a pedagógiai alkalmazás tükrében, Pár beszéd a párbeszédről, Eger, márc. 06.
2015: A szövegértési képesség fejlesztési lehetőségei: Bottom-up vagy Top-down? Fábiánsebestyén, augusztus 25. TÁMOP-4.1.2/B
2015: Olvasni nehéz! Metakogníció és szövegértési stratégia a Nemzeti alaptantervben, Vezető pedagógusok és szakmódszertanosok országos módszertani konferenciája, Szeged, október 9-10.”Mentor(h)áló 2.0 Program” TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008
2015: A kutatótanári programtervek hasznosulása az intézményben, a köznevelésben I. "ÉLET-PÁLYA-UTAK" az Oktatási Hivatal által szervezett országos konferencia, Budapest, november 14. TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 Oktatási Hivatal kiemelt uniós projekt
2016: Metakogníció és szövegértési stratégia kerestetik a Kerettanterv (2012) 5-8. évfolyamán, IV. Nevelés-tudományi és szakmódszertani konferencia, Stúrovo (Párkány), február 21-23.
2016: A kutató- és mesterpedagógusi programtervek hasznosulása az intézményben, a köznevelésben - Szövegelünk? Szövegeljünk! Tanári kompetenciaelemek kidolgozása a 13-14 éves tanulók szövegértési képességének fejlesztéséhez Intézményi kutató- és mesterprogramok bemutatása a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolájában, Szeged, február 29.
2016: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szöveg fogalma funkcionális nyelvészeti megközelítésben, a szövegértési képesség aspektusában Eötvös Kollégium Nyelvészeti műhely Szeged, április13.
2016: A reflektivitás szerepe a professzionalizálódás folyamatában A reflektivitás fejlesztésének módszerei Kodolányi János Főiskola Oktatásszervezési Központja, Orosháza, április 16.
2016: Egy szövegértési képességet fejlesztő folyamat tanulságai – Saját fejlesztésű taneszköz felhasználási lehetőségeinek mérésalapú, kritikai nézőpontú megközelítése XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia - PÉK 2016. április 21-23. Szeged
2016: A szabály az szabály?! A Kerettanterv (2012) anyanyelvi tananyagának alternatív megközelítési lehetősége (Szövegértés: 7-8. osztály)Találkozások az anyanyelvi nevelésben 3. Szabályok és kivételek Pécs, 2016. június 27–28.
2016: Szövegelünk? Szövegeljünk! Mitől szöveg a szöveg? Kutatók éjszakája, SZTE BTK Magyar Nyelvészeti Tanszék, Szeged, szeptember 30.
2016: A reflektivitás szerepe a professzionalizálódás folyamatában A reflektivitás fejlesztésének módszerei Kodolányi János Főiskola Oktatásszervezési Központja, Orosháza, október 1.
2016: Olvasás = / ≠ szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben Vezető pedagógusok és szakmódszertanosok országos módszertani konferenciája, Szekszárd, október 14.
2016: Olvasás = / ≠ szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben, Őszi nevelési értekezlet: Intézményi innováció a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti Iskolájában, Szeged, november 7.
2016: A szövegértési képességmérések tartalmi keretének alkalmazása a diagnosztikus és a fejlesztő értékelés támogatásával a fejlesztés folyamatában (Osztálytermi gyakorlat, 7. osztály), Tudós tanárok - tanár tudósok konferencia,ELTE , Budapest, november 8-9.
2016: Szövegnyelvészeti elemek a szövegértési képességfejlesztés aspektusában az alkalmazási dimenzió nézőpontjából, Grammatika és oktatás – időszerű kérdések, Új nézőpontok a magyar nyelv leírásában 6. ELTE, Budapest, november 24-25.
2017: A szövegértési képességfejlesztés alternatív megközelítési lehetősége „top down” keretben mintafeladatokkal, International Research Institute s.r.o. Stúrovo, Szlovákia, január 15-16.
2017: Szövegelünk? Szövegeljünk! Mitől szöveg a szöveg? Németh László Gimnázium, Hódmezővásárhely, március 28.
2017: Együtt könnyebb! a művészeti iskolában is, Összművészeti konferencia, ELTE Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Szombathely, április 7.
2017: Méréseredmények az anyanyelvi nevelés szolgálatában (Szövegértés – 7. osztály) „Diverzitás a hazai és nemzetközi neveléstudományi kutatásokban és a pedagógiai gyakorlatban” X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Sopron, április 27.
2017: A nyelvi, metanyelvi tudatosság elemei a szövegértési képességfejlesztés folyamatában . „Nyelvi tájkép, nyelvi sokszínűség”. Sapientia EMTE Csíkszeredai Karának Humántudományok Tanszéke és az MTA Nyelvtudományi Intézete, Csíkszereda, szeptember 22-23.
2017: Szöveg határok nélkül (Olvasás = / ≠ szövegértés?). Kutatók éjszakája, SZTE BTK Magyar Nyelvészeti Tanszék, Szeged, szeptember 29.
2017: Szöveg határok nélkül a tanárképzésben. A pedagógusképzés múltja, jelene és jövője, Esztergom, november 10.
2018: Szövegről szövegre tanárjelölteknek kognitív, funkcionális, pragmatikai keretben. VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia. Párkány (Stúrovo), január 14-15.
2018: Szövegelünk? Szövegeljünk! Tanári kompetenciaelemek kidolgozása a 13-14 éves tanulók szövegértési képességének fejlesztéséhez. SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolája, április 4.
2018: Mit? Miért? Hogyan?A szövegértési képesség fejlesztésének lehetőségei a 2017-2018. tanév 8. évfolyam méréseredményeinek a tükrében. Tabán általános iskola, Szeged, április 23.
2018: Szövegelünk? Szövegeljünk! Mitől szöveg a szöveg? Bethlen Gábor Református Gimnázium, Hódmezővásárhely, november 27.
2018: Bottom-up? / Top-down? / Bottom-up? és Top-down? Az olvasás, szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése fókuszban a fejlesztés lehetőségeivel. PeLiKon ‒ Eger, A nyelv perspektívája az oktatásban konferencia, november 15-16.
2019: Dinamikus szövegmodell, dinamikus fejlesztés! Egy szövegtani elmélet működése az osztálytermi gyakorlatban. VII. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia, International Research Institute s.r.o. Štúrovo, Szlovákia, január 22-24.
2019: Szövegelünk? Szövegeljünk! A szöveg fogalma funkcionális nyelvészeti megközelítésben, a szövegértési képesség aspektusában. SZTE Nyelvészeti műhely, március 6.
2019: Találkozások a szövegértési képességfejlesztésben. Mester- és kutatótanárok konferenciája. ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola, Budapest, március 30.
2019: Szövegértés határok nélkül (A képességfejlesztés lehetséges nyelvészeti, pedagógiai aspektusai) Találkozások az anyanyelvi nevelésben 4. konferencia, Pécs, június 17–18.
2019: Amikor az anyanyelv idegen nyelv 4 + 2 „K” Kutatók éjszakája, SZTE BTK Magyar Nyelvészeti Tanszék, Szeged, szeptember 27.
2019: Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képességfejlesztés és -mérés szolgálatában Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában című doktori disszertáció műhelyvitája, SZTE Elméleti Nyelvészeti Doktori Iskola, Szeged, december 12.
2020: Egy szövegértésképesség-fejlesztési folyamat keretei anyanyelv-pedagógiai nézőpontból (általános iskola 78. osztály) VIII. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia, International Research Institute s.r.o. Štúrovo, Szlovákia, január 07–09.
2020: A kutatásalapú anyanyelvi nevelés – kerekasztal-beszélgetés. A digitális oktatás nyelvi dimenziói című PeLI Oktatásnyelvészeti Kutatócsoport –online oktatásnyelvészeti konferencia november 6–7.
2020: Szövegről szövegre az általános iskolai szövegértési képességfejlesztés szolgálatában (tankönyv- és program-független keretben) – jó gyakorlat bemutatása. Őszi Pedagógiai Napok 2020. online konferencia Oktatási Hivatal.
Díjak
Innovációs Nagydíj 2005. Kiemelt elismerés: Beszédtechnológia az olvasásfejlesztésben és a beszédjavítás-terápiában: „Beszédmester” (kutatócsoporti elismerés)
HUNGARODIDACT 2005 Arany díj a „Beszédmester” didaktikájáért és metodikájáért (kutatócsoporti elismerés)
Pro Juventute Kiváló Dolgozó kitüntetés 2012. Szeged, SZTE, JGYPK
Jelentősebb nyertes pályázatok, az azokban betöltött funkciók, feladatok:
1990: Az idegennyelv-oktatás fejlesztése - iskolai hangoskönyvtár létrehozása (KÖFA) – pályázatírás, megvalósítás
1992: „Játsszunk idegen nyelven” (KÖFA) – pályázatírás, megvalósítás
1993: A tanórai és tanórán kívüli idegennyelv -oktatás lehetőségei (ROK) – pályázatírás, megvalósítás
1994: Továbbképzés nyelvtanároknak (KÖFA) – pályázatírás, megvalósítás
1997: A Nyelvtan-Kommunikáció-Irodalom Tizenéveseknek program továbbképzési lehetőségei (KOMA)
1999: Erdei iskola program (KAC H- keret) – pályázatírás, megvalósítás
Erdei iskola program (KAC) – pályázatírás, megvalósítás
Alternatív pedagógusképzés támogatása (Soros) – pályázatírás, megvalósítás
2001: Beszédmester-IKTA – pályázatírás, kutatásfejlesztés, szakmai megvalósítás
2003: Elektronikus információhordozók az általános iskolai 5-6.osztályos irodalomtanításban
KOMA XLVIII. – pályázatírás, szakmai megvalósítás
2006: HEFOP 3.1.3. Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra – szakmai vezetőként pályázatírás, az intézményi innovációs tevékenység koordinálása, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 72 000 euró (18 000 000 Ft)
2008: Pályázat kiegészítő normatívára (alapfokú művészetoktatás) – pályázatírás, megvalósítás
2009: HEFOP 3.1.3./B Eszközvásárlás – projektmenedzserként pályázatírás, megvalósítás , elnyert támogatás: 9 000 000 Ft)
2009: KÖZOKA Művészetoktatás – pályázatírás, megvalósítás
2009: TÁMOP 3.1.4. A Szegedi Tudományegyetem gyakorlóiskoláinak felkészítése a kompetenciaalapú oktatásra – projektmenedzserként pályázatírás, a négy gyakorlóiskola munkájának koordinálása megvalósítás, kutatás a kompetenciaalapú oktatás pedagógiája témakörben (iskolai innováció, szövegértési kompetencia) 9 publikáció megjelentetése Lásd: publikációs lista 2009-2010., a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 98 000 000 Ft
2009: TÁMOP 3.1.5. Szaktanárok mentorszerepben a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolájában, Alapfokú Művészetoktatási Intézményében és Napközi Otthonos Óvodájában – projektmenedzserként pályázatírás, intézményi mentorálási stratégia kidolgozása, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 19.831.430 Ft
2010: TIOP 1.1.1-07 „Informatikai infrastruktúrafejlesztés a SZTE közoktatási intézményeiben” – projektmenedzserként pályázatírás, intézményi informatikai stratégiai terv készítése, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 56 650 450 Ft
2010: TIOP 1.1.1-09 „Gyakorlóiskolák a mindennapok IKT gyakorlatáért Szegeden” – projektmenedzserként pályázatírás, a négy gyakorlóiskola munkájának koordinálása megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása; elnyert támogatás: 51 365 350 Ft
2011: TÁMOP 3.1.7. “Gyakorlatban gyakorlattal a SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános Iskolájának referenciaintézményi pályázata – projektmenedzserként pályázatírás, megvalósítás:
-Intézményi fejlesztési stratégia kidolgozása
-Referenciaintézményi SZMSZ összeállítása
-Referenciaintézményi portfólió elkészítése elnyert támogatás: 6 000 000 Ft
2011: Határtalanul pályázat "Erdélyi nagy erdőt végigbarangoltam" pályázatírás, megvalósítás; elnyert támogatás: 1 975 848 Ft
2012: TIOP 1.2.3. “Tudásforrás” IKT-eszközökkel könyvtárfejlesztés 1-12. évfolyamig a SZTE gyakorlóiskoláiban – projektmenedzserként pályázatírás, megvalósítás, a fenntarthatóság biztosítása: 7 999 549 Ft
2013: Határtalanul pályázat - pályázatírás, megvalósítás, elnyert támogatás: 1 959 000 Ft
2013: Határtalanul pályázat - pályázatírás, megvalósítás, elnyert támogatás: 1 959 000 Ft
2015: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás : 2 158 000 Ft
2016: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 1 940 000 Ft
2017: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 4 489 360 Ft
2017: EFOP-3.2.3-17 Digitális környezet a köznevelésben
2017: EFOP-4.1.3-17 a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti Iskolája, Napközi Otthonos Óvodája Tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése
2018: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 4 800 000 Ft
2018: EFOP-3.1.2-16-2016-00001 Komplex alapprogram bevezetése koordinátorként részvétel az iskolai bevezetésben, képzőként, mentorként részvétel az országos megvalósításban
2019: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 4 800 000 Ft
2020: Határtalanul pályázat – pályázatírás, megvalósítás: 5 993 700 Ft